Archiwalny

Czy w BIP trzeba zamieścić dane osobowe pracowników

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 29 listopada 2017
Dokument archiwalny
Czy w BIP trzeba zamieścić dane osobowe pracowników
Pytanie:  Spółka komunalna ma swoją stronę w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP). Są tam umieszczone tylko informacje o zamówieniach publicznych. Czy administrator bezpieczeństwa informacji powinien wprowadzić tam także dane osobowe pracowników – kto i na jakim stanowisku pracuje? Jak powinna wyglądać ochrona takich danych?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x