Dokument archiwalny
Pytanie:
W naszej firmie pracownicy są zatrudniani na dwie zmiany. W związku z tym sporządzany jest harmonogram czasu pracy, w którym wpisuje się imię i nazwisko pracownika, stanowisko, datę, na którą zmianę ma przyjść każdy pracownik do pracy, a także nieobecności, np. urlop wypoczynkowy, dni odbioru wolnego za przepracowane godziny nadliczbowe, chorobowe. Harmonogram ten w formie papierowej wywieszany jest na tablicy ogłoszeń w pokoju socjalnym, dostępnym tylko dla pracowników. Czy udostępnianie w ten sposób planowanego czasu pracy jest zgodne z przepisami o ochronie danych osobowych?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Marcin Sarna
Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.