Kliknij na "Zamów dostęp". W formularzu rejestracyjnym wpisz dokładnie wszystkie swoje dane (musisz wypełnić pola oznaczone *). Nie zapomnij wpisać swojego adresu e-mail. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu na przycisk "wyślij".
Na podany przez Ciebie adres e-mail prześlemy potwierdzenie złożenia zamówienia dostępu do Portalu PoradyODO.
Kliknij w podany w e-mailu link, aby potwierdzić swój adres e-mail.
Po potwierdzeniu Twojego adresu e-mail prześlemy na ten adres Twój indywidualny login i hasło.
Aby rozpocząć korzystanie z Portalu PoradyODO, kliknij „Zaloguj”, w prawym górnym rogu ekranu, wpisz swój login i hasło w odpowiednie rubryki i ponownie kliknij „Zaloguj".
Na podstawie danych, które podałeś w formularzu rejestracyjnym, co miesiąc będziemy wystawiać fakturę za dany okres rozliczeniowy i przesyłać Ci pocztą. Prosimy o ich terminowe uregulowanie.
Przechowywanie danych w chmurze polega na zapisywaniu i zarządzaniu danymi na zdalnych serwerach, które są dostępne przez internet. Zamiast przechowywać pliki na lokalnych dyskach twardych lub serwerach, użytkownicy mogą korzystać z infrastruktury dostarczanej przez dostawców usług chmurowych. Jest to wygodne i efektywne rozwiązanie, które zapewnia dostęp do danych z dowolnego miejsca, elastyczność, skalowalność oraz wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności.
© Portal Poradyodo.pl