Pytanie:
Nasza firma prowadzi rejestry korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Do prowadzenia rejestru w wersji elektronicznej nie używamy żadnego specjalnego programu, posługujemy się Excelem. Zbiór ten znajduje się w naszym systemie informatycznym. Czy musimy zgłosić taki zbiór danych osobowych do rejestracji u Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych? Podobne wątpliwości pojawiły się w związku z prowadzeniem ewidencji udostępniania danych osobowych i rejestru pełnomocnictw. Ewidencję prowadzimy także w wersji elektronicznej, na takich samych zasadach, jak rejestr korespondencji. W rejestrze widnieją m.in. dane, takie jak: imię, nazwisko, adres, PESEL czy NIP. W rejestrze pełnomocnictw zamieszczamy jedynie imię i nazwisko, reszta to informacje związane z samym pełnomocnictwem. Czy także dane zawarte w tych zbiorach muszą być zgłoszone do rejestracji GIODO?