Jak wskazuje Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jednostki samorządu terytorialnego mogą składać wnioski w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd do 14 grudnia 2023 r. To kolejna zmiana terminu składania wniosków konkursowych.
Celem programu Cyberbezpieczny Samorząd jest wzrost poziomu cyberbezpieczeństwa w jednostkach samorządu terytorialnego poprzez poprawę odporności i umiejętność efektywnego przeciwdziałania a także reagowania na incydenty w systemach informacyjnych. Wsparcie w postaci grantów dotyczy następujących obszarów:
Samorządy mogą otrzymać granty z projektu w kwotach:
Pierwotnie wnioski miały być składane przez samorządy do 30 września 2023 r. W międzyczasie jednak termin składania wniosków przesunięto na 13 października, a potem 30 listopada. Pisaliśmy o tym w artykule: Nadal można ubiegać się o granty na poprawę cyberbezpieczeństwa w samorządach.
Ostatecznie samorządy mogą składać wnioski w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” do 14 grudnia 2023 r. godz. 16:00.
Poza tym w dokumentacji konkursowej projektu wprowadzono znaczące zmiany. Dotyczą one:
W następstwie zmian opublikowano nowy tekst jednolity dokumentacji konkursowej.
Z wideoszkolenia dowiesz się m.in.:
Szkolenie prowadzi Agnieszka Wachowska, radczyni prawna, Co-Managing Partners, Szefowa zespołu IT-Tech w TKP
© Portal Poradyodo.pl