Autor: Marcin Sarna
Dodano: 27 października 2017
Pytanie:
Firma chce dostarczać do klientów faktury drogą e-mail, jednak nie każdy klient wyraził zgodę na komunikację tą drogą, wśród klientów są też tacy, którzy nie wyrażali żadnych zgód. Czy wysłanie faktury na e-mail można potraktować jako kontakt niezbędny do realizacji umowy i wysyłać fakturę e-mailowo mimo braku zgód na ten kanał komunikacji? Czy można wymagać od klienta zgody na kontakt drogą e-mail w związku z tym, że tylko tą drogą wysyłane są faktury?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Marcin Sarna
Radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym.