Pytanie:
Urząd gminy uruchomił system powiadamiania SMS. Ma być to bezpłatny kanał przekazu informacji dla mieszkańców gminy w zakresie m.in. w celu informowania mieszkańców o ważnych wydarzeniach np. o naturalnych zagrożeniach pogodowych, zanikach wody w publicznych wodociągach, czy o braku prądu. Będą mogli z niego korzystać wszyscy mieszkańcy gminy, którzy się zarejestrują. Rejestracja wymaga podania formularza zgłoszeniowego, w którym należy podać numer telefonu komórkowego, wybrać miejscowość oraz zaakceptować regulamin. Jaka jest podstawa przetwarzania danych osobowych w tym celu?
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Agnieszka Kręcisz-Sarna
radca prawny, ekspert z zakresu postępowania administracyjnego. Prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców oraz świadczy pomoc prawną dla jednostek sektora finansów publicznych, m.in. dla organów nadzoru budowlanego