Dokument archiwalny
Nie ma przeszkód, żeby pracodawca wysyłał newsletter swoim pracownikom. Zwłaszcza, jeśli zamieszcza w nim tylko te informacje, które są związane ze stosunkiem pracy. Jednak, jeśli w takim newsletterze znajdą się informacje marketingowe pracodawcy lub jego kontrahenta, sprawa jest bardziej skomplikowana.
Pozostało jeszcze 98% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
- Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
- Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
- Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h
Autor: Piotr Janiszewski
radca prawny, prezes zarządu Auraco sp. z o.o. Audytem w obszarze ochrony danych osobowych zajmuje się od lat. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji i trener. Certyfikowany audytor wewnętrzny według normy ISO 27001. Uczestnik inspekcji oraz postępowań administracyjnych prowadzonych przez GIODO. Autor licznych artykułów i opracowań dotyczących tematyki ochrony danych osobowych. Ekspert w zakresie informacji publicznej i tajemnicy przedsiębiorstwa