Aktualny

Dezinformacja przed wyborami: zagrożenia dla ADO związane z podszywaniem się pod media

Dodano: 15 kwietnia 2025
Dezinformacja przed wyborami: zagrożenia dla ADO związane z podszywaniem się pod media

W okresie przedwyborczym znacząco rośnie ryzyko rozpowszechniania fałszywych informacji w sieci – w tym także z wykorzystaniem wizerunku renomowanych mediów. Dezinformacja przed wyborami prezydenckimi 2025 w Polsce przybiera coraz bardziej złożone formy, m.in. poprzez podszywanie się pod portale informacyjne takie jak CNN czy TVP World. To zagrożenie nie tylko dla opinii publicznej, ale również dla administratorów danych osobowych (ADO) i inspektorów ochrony danych (IOD), którzy muszą brać pod uwagę możliwość wykorzystania wizerunku ich instytucji w celach manipulacyjnych. W niniejszym artykule omawiamy, czym jest dezinformacja, jak rozpoznać jej formy oraz jakie działania może podjąć ADO, by zapobiec jej skutkom.

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Niezbędne wzory dokumentów – gotowe do wypełnienia, w pełni edytowalne, zgodne z RODO
  • Listy kontrolne, które pokażą Ci, czy Ty i Twoja organizacja jesteście dostosowani do RODO w 100%
  • Dostęp do pełnej bazy porad przez 24h

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody » 


Nagrody i wyróżnienia» 

Poznaj kluczowe zagadnienia, z jakimi możesz się zetknąć podczas codziennej pracy IODO.
E-kurs dla początkującego Inspektora Danych Osobowych. Rzetelna wiedza i praktyczne ćwiczenia.

24-h bezpłatny test portalu!
Zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności!

SPRAWDŹ »

x