W okresie przedwyborczym znacząco rośnie ryzyko rozpowszechniania fałszywych informacji w sieci – w tym także z wykorzystaniem wizerunku renomowanych mediów. Dezinformacja przed wyborami prezydenckimi 2025 w Polsce przybiera coraz bardziej złożone formy, m.in. poprzez podszywanie się pod portale informacyjne takie jak CNN czy TVP World. To zagrożenie nie tylko dla opinii publicznej, ale również dla administratorów danych osobowych (ADO) i inspektorów ochrony danych (IOD), którzy muszą brać pod uwagę możliwość wykorzystania wizerunku ich instytucji w celach manipulacyjnych. W niniejszym artykule omawiamy, czym jest dezinformacja, jak rozpoznać jej formy oraz jakie działania może podjąć ADO, by zapobiec jej skutkom.
Jeśli masz już dostęp do Portalu, zaloguj się »
Z wideoszkolenia dowiesz się m.in.:
Szkolenie prowadzi Agnieszka Wachowska, radczyni prawna, Co-Managing Partners, Szefowa zespołu IT-Tech w TKP
© Portal Poradyodo.pl