Administratorzy danych osobowych w celu wyegzekwowania należności wysyłają różnego rodzaju noty, upomnienia czy wezwania do zapłaty. Prowadzą też działania windykacyjne w rozmowach telefonicznych. Sprawdzamy, jak przeprowadzić rozmowę telefoniczną z dłużnikiem, aby zapewnić ochronę danych osobowych i nie naruszyć wymogów RODO. Wskazujemy też, jakie są podstawy przetwarzania danych osobowych dłużnika w rozmowach telefonicznych.
Jeśli masz już dostęp do Portalu, zaloguj się »
Przechowywanie danych w chmurze polega na zapisywaniu i zarządzaniu danymi na zdalnych serwerach, które są dostępne przez internet. Zamiast przechowywać pliki na lokalnych dyskach twardych lub serwerach, użytkownicy mogą korzystać z infrastruktury dostarczanej przez dostawców usług chmurowych. Jest to wygodne i efektywne rozwiązanie, które zapewnia dostęp do danych z dowolnego miejsca, elastyczność, skalowalność oraz wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności.
© Portal Poradyodo.pl