Automatyczna reklama to komunikat o charakterze marketingowym otrzymywany przez osoby nawiązujące z przedsiębiorcą kontakt telefoniczny. Osoba dzwoniąca może być w tym przypadku klientem danego przedsiębiorcy lub kontaktować się z nim po raz pierwszy jako inny przedsiębiorca albo konsument. Jakie zatem warunki należy spełnić, aby stosować automatyczną reklamę?
Zarówno zaszczepienie się jak również przedłożenie pracodawcy jakikolwiek informacji w tym zakresie nie jest obowiązkiem pracowniczym. Szczepienia przeciwko COVID-19 mają bowiem charakter dobrowolny. Sprawdź, czy jako pracodawca możesz żądać informacji o zaszczepieniu od pracownika – a jeżeli tak, to na jakiej podstawie.
W czasie pandemii stworzono możliwość przenoszenia pracowników samorządowych do innej jednostki na pewien czas. Takie przeniesienie cechuje się pewną specyfiką – przede wszystkim nie powoduje rozwiązania stosunku pracy i nawiązania nowego. To zaś ma wpływ na zasady przetwarzania danych osobowych przenoszonego pracownika przez pracodawcę przyjmującego.
Administrowanie funduszem socjalnym w zakładzie pracy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych pracowników, ale także innych osób np. członków ich rodzin. Sprawdzamy, jakie zasady RODO wdrożyć w związku z przetwarzaniem danych osób uprawnionych do korzystania z ZFŚS.
14.06.2024
© Portal Poradyodo.pl